Digitalizace dokumentů v POHODĚ
Účtování dokumentů – stejné prostředí, stejná funkcionalita POHODY + razítkování, podepisování a ukládání do POHODY
Schvalování dokumentů na webu – na jeden klik i víceúrovňové schvalování, přístup odkudkoliv
Garantovaná Cloudová archivace elektronických dokumentů (EiDAS, GDPR), volitelně SharePoint, archivace v POHODĚ
Příklad zpracování 10 dodavatelských faktur
Garantovaný dokumentový webový archiv
Webový přístup k dokumentům
Automatické nahrávání dokumentů z e-mailů, nebo ruční nahrávání z adresářů
Možnost focení dokladů přes mobilní aplikace
Aktualizace dat z POHODY (informace o platbách, účetní data, reporting)

Řízený oběh a schvalování dokladů
Libovolně volitelná struktura oběhu dokumentů
Editace dokladů před schvalováním
Možnost doplňování účetních středisek, činností, zakázek a dalších poznámek během schvalování
Auditní stopa schvalování a komunikace nad doklady
E-mailová notifikace schvalovatelům

Archivace dokladů do archivu
Automatické doplnění kvalifikovaných podpisů, razítek
Dokumenty obsahují číslo operace POHODY včetně informací o platbách
Řízená přístupová práva k různým typům dokumentů

Cloudová i lokální instalace
Možnost automatického ukládání pdf/jpg dokladu k dokladu v záložce „Dokumenty“ v POHODĚ
Fulltextové vyhledávání zaúčtovaných i nezaúčtovaných dokladů
Stahování dokumentů z emailové schránky, automatická kontrola vstupních adresářů
Automatické kontrola nastavení „přelomového období“ v POHODĚ
Návratnost investice je v rámci týdnů
Cena řešení LiDok odpovídá, ceně systému POHODA