Nové prostředí pro účtování a správu dokumentů
Automatizuje většinu manuálních procesů, ve všech situacích zobrazuje zpracovávvané dokumenty, rozsáhlé možnosti vyhledávání
Příklad zpracování 10 dodavatelských faktur
Pro koho je určen?
Program ušetří práci v každém případě. Díky modulárnímu řešení lze LiDok využít jak živnostník, tak velká firma.
Účetní firma
Základní modul např pro účetní program POHODA.
Program je plně integrovaný s účetním programem. Zpracované dokumenty jsou ukládány do databáze a v připadě potřeby ješte na disk. Celková cena implementace rámcově odpovídá ceně účetniho programu (např. POHODA).
Střední a velké společnosti
Implementace je prováděna na základě individuálních potřeb.
Například je implementován DMS Alfresco s možností mobilní aplikace a vzdáleného přístupu. LiDok je v této verzi plně integrovaný s DMS a ERP a archivuje všechny dokumenty včetně metadat. Dochází k řízení a kontrole schvalovacích procedur workflow.