Často kladené dotazy

Kolik služba LiDok stojí?

Cena vychází z počtu uživatelů a počtu zaúčtovaných dokumentů (bez ohledu na počet firem). Bližší informace Vám rádi sdělíme osobně na kontaktních údajích

Které dokumenty lze vytěžovat a jak to probíhá?

Vytěžují se faktury a účtenky a ostatní doklady, které se účtují. Dále je možné pracovat s bankovními výpisy, smlouvami a dalšími dokumenty podle individuálního nastavení.

Jak je to se zálohováním aby se neztratila data?

Zálohování lze provést kdykoliv uživatelem, případně se zálohování provádí automaticky na server/počítač uživatele (volitelné nastavení).

Jak řeší LiDok bezpečnost, uložení a šifrování dat?

Naše servery jsou umístěné v Praze v cloud hostingu a splňují bezpečnostní požadavky EU. Data jsou zašifrovaná. Během přenosu i databázově. 

V jakém jazyce je podpora a pomoc v případě potřeby?

LiDok je ryze český nástroj, vyvinutý přímo společností Avetec Technologies, takže podpora je v českém jazyce a v Česku.

Využíváte v rámci LiDok nějaký nástroj třetí strany?

NE! LiDok je 100% vyvinutý našimi silami a je to ucelené řešení bez nutnosti dokupování dalších doplňků třetích stran