LiDok = prostředí pro účtování a správu dokumentů

Automatizuje většinu manuálních procesů, ve všech situacích zobrazuje zpracovávané dokumenty, rozsáhlé možnosti vyhledávání

1450+

spokojených zákazníků

70%

úspora času

6x

vyšší zisk

2

země

5

napojených ERP

Komu ušetří LiDok práci?

Díky modulárnímu řešení lze LiDok využít jak živnostník, tak velká firma.

Koncoví účetní a účetní subjekty

Základní modul pro účetní program např. POHODA

Program je plně integrovaný s účetním programem. Zpracované dokumenty jsou ukládány do databáze a v připadě potřeby lokálně na disk. Cena implementace rámcově odpovídá ceně účetního programu (např. POHODA).

Podniky a firmy

Implementace je prováděna na základě individuálních potřeb.

Implementace např. na DMS Alfresco s možností mobilní aplikace a vzdáleného přístupu. LiDok je v této verzi plně integrovaný s DMS a ERP a archivuje všechny dokumenty a metadata. Dochází k řízení a kontrole schvalovacích procedur workflow.

Výhody a hlavní funkce LiDok

Bez ručního přepisování 📝
  • vytěží dokumenty

  • nepotřebuje nastavovat šablony

  • funguje na principu umělé inteligence a strojového učení

  • neustále se učí

Bez ručního účtování 🧮
  • připraví všechny číselníky

  • připraví kódy partnerů a DPH

  • připraví účtování

  • hromadně zaúčtuje

Automaticky archivuje 📂
  • archivace na lokální disk

  • archivace na internet (např. Dropbox)

  • automatická archivace do DMS

Řídí workflow 🎯
  • spouští oběh dokumentů

  • kontroluje stav

  • dovolí účtovat až po schválení

Je ušitý na míru 🪡
  • využíváte jen potřebné funkce

  • neplatíte za něco co nepotřebujete