Automatizace účetnictví a digitální archivace.

Pomáháme digitalizovat účetnictví a automatizovat procesy

Vyřešte oběh dokumentů až 6x rychleji s ryze českým nástrojem LiDok, který vytěží data z dokumentů, automaticky zaúčtuje a archivuje do online cloudu - bezpečná a inteligentní správa firemních dokumentů a jejich workflow pomocí systému iArchiv sníží náklady a zefektivní administrativu v souladu s GDPR.

Zautomatizujte časově i technicky náročné procesy ve společnosti

Pro koho je LiDok určen?

Pro podniky a firmy

  • Rychlé workflow dokumentů

  • Jednoduché schvalování dokladů

  • Uložení dokumentů v online archivu

  • Snadná komunikace s účetními

  • Zefektivnění firemní komunikace = úspora financí

Pro účetní a účetní společnosti

  • Strojové vyčítání dokladů

  • Automatické účtování faktur a dokladů

  • Doklady nadosah odkudkoli a kdykoli

  • Napojení do účetního systému

  • Časová úspora = prostor pro další klienty

Klíčové benefity LiDok

Pomocí umělé inteligence, robotizace, integrace a archivace pomáhá zrychlovat a zjednodušovat pracovní procesy. Zbaví Vás hromady papíru a manuálních zásahů!

ZVYŠUJE ZISK

Zaúčtuje stávající dokumenty bez manuální práce se zadáváním dat. Můžete tak nabrat více klientů či optimalizovat pracovní náplň zaměstnanců.

ŠETŘÍ ČAS

Sníží dobu zadávání dat do systémů až o 70%. Zprocesuje příchozí faktury za zlomek času a zajistí rychlý oběh dokladů při schvalování.

AUTOMATIZUJE A ARCHIVUJE

Nastaví procesy při schvalování faktur a zajistí že se na žádný doklad nezapomene. Uloží dokumenty na jedno centrální místo s přístupem odkudkoliv.

LiDok efektivně využívají